facebook

Kanał You Tube

czwartek, 24 maja 2018

Śniadanie w ciąży – jajecznica z piekarnika


Jajecznica z piekarnika

Dziś przygotowałam dla Was kolejny post z cyklu śniadanie w ciąży. Na jutro będzie idealny. Moja propozycja to jajecznica z piekarnia. Jest banalnie prosta do wykonania i świetnie smakuje. To zdecydowanie moje smaki.

Składniki:
2 jaja
2 plastry szynki
kilka oliwek
kilka pomidorków koktajlowych
szczypiorek
2 kromki chleba
odrobina masła lub margaryny
1 łyżeczka oleju do posmarowania kokilek
szczypta soli
szczypta pieprzu
szczypta ziół prowansalskich
sok z czarnej porzeczki (przepis znajdziecie tutaj)
Przepis na śniadanie

1.Jaja wbijam do miski i roztrzepuję.
Jajecznica inaczej
2.Szczypiorek, oliwki, pomidorki i szynkę kroję drobno.
Pokrojony szczypiorek
Robienie jajecznicy z warzywami
3. Pokrojone składniki przekładam do miski z jajami. Dodaję przyprawy. Całość mieszam.
Jajecznica na wiele sposobów
4.Kokilki smaruję olejem. Świetnie sprawdzą się również foremki do muffinek – wiem, bo je przetestowałam 😊
Kokilki
5.Przelewam masę do kokilek.
Jaja z piekarnika
5.Do nagrzanego do 180 stopni piekarnika góra dół wkładam kokilki i zapiekam około 25 minut. Jeśli chcecie, żeby całość była lejąca wystarczy 15 minut.
Omlet z piekarnika
6.Chleb smaruję masłem, sok rozcieńczam wodą.
Smacznego!
Przepis dla ciężarnych

10 komentarzy:

  1. Wow jeszcze tak nie robiłam, spróbuję na bank :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez całą ciążę miałam wstręt do jajek, ale teraz chętnie wypróbuję ten przepis ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na pieczoną jajecznice :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, na pewno zrobię taką w najbliższy sobotni poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 55 yr old Programmer III Estele Doppler, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Bright Leaves and Backpacking. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Ferrari 250 GT California LWB Prototype Spyder. przeczytac pelne informacje o

    OdpowiedzUsuń