facebook

Kanał You Tube

poniedziałek, 18 listopada 2013

Pomidory nadziewane białym serem

Jak zrobić smaczne i niebanalne śniadanie? To pytanie wielu z nas często sobie zadaje. Dziś propozycja idealna nie tylko dla kobiet w ciąży, ale również dla niejadków. Tak podane śniadanie ładnie wygląda, doskonale smakuje, a jego przygotowanie nie jest pracochłonne. To świetna alternatywa dla nieśmiertelnej jajecznicy czy parówek.

Składniki:
3 średnie pomidory

pęczek szczypiorku

100 g sera białego

3 łyżki jogurtu naturalnego

pół łyżeczki soli

dwie szczypty pieprzu

kilka listków bazylii (opcjonalnie)
  
Pomidory nadziewane serem białym
Czas przygotowania: 10 minut
Porcja: dla 3 osób

1.Odkrawam górę pomidora wraz z ogonkiem. Wykrawam środek za pomocą łyżeczki. Pomidory rozdrabniam widelcem.

2.Dodaję ser biały i rozdrabiam widelcem, wlewam jogurt.

3.Bazylię kroję i dodaję do farszu.

4.Szczypiorek kroję drobno, połowę dodaję do farszu, a połowę zostawiam do dekoracji.

5.Dodaję sól i pieprz.

6. Farsz nakładam łyżką i przykrywam odciętą górą pomidora.

7. Na duży talerz przekładam pozostały pokrojony szczypiorek i układam na nim pomidory.

Smacznego!
 Pomidory nadziewane serem białym

24 komentarze:

  1. Wygląda pysznie i zapewne równie dobrze smakuje :) Dzięki za pomysł na weekendowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to doskonały pomysł na leniwe weekendowe śniadanie:) Zapewniam Cię, że smakuje bardzo dobrze:)

      Usuń
  2. W ciąży teraz nie jestem, ale narobiłaś mi takiego apetytu, że muszę zaraz zrobić sobie podobne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam! Jego przygotowanie zajmuje chwilę, a efekt wspaniały. Cóż, jemy też oczami:)

      Usuń
  3. o, jakie proste i zdrowe! super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Już wkrótce zamieszczę kolejne proste i zdrowe przepisy. Sama takie właśnie uwielbiam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sama często nie mam czasu na długie siedzenie w kuchni i wtedy wybieram takie właśnie szybkie przepisy:)

      Usuń
  5. Zdrowo i smacznie, takie przepisy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja:) Lubię zdrową kuchnię, ale smak zawsze stawiam na pierwszym miejscu!

      Usuń
  6. hehe :D mniam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sunset-review.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za pyszności dla oczu i podniebienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie i faktycznie bardzo zdrowe :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację:) Wkrótce więcej takich przepisów pojawi się u mnie:)

      Usuń
  9. Ja w ciazy nie jestem, ale tymi nadziewanymi pomidorami narobilas mi takiego smaka, ze jezyk mam az do podlogi! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie przepis dla wszystkich, nie tylko dla ciężarnych:) Polecam!

      Usuń
  10. Co za makabryczny blog, no ludzie. Przy mojej totalnej ciążowej NIEasertywności jedzeniowej takie rzeczy bezwstydnie tu pokazywać. Ała, czuję się namówiona, ślina do pasa. :D
    logomatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. narobiłaś mi ochoty :D Zrobimy sobie dzisiaj takie pomidorki na kolacje :D Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Efektowne i szybkie w wykonaniu :) aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń